Ogos 03, 2009

ADUN TERENGGANU RASUAH???!!! UMNO Jangan Bimbang!!!! SPRM Buat Lawak Sahaja...Hahaha! Tak Habis RETORIK!

Salam Bloggers!

Bila membaca laporan 'palsu' ini saya seperti dapat agak apa kesudahannya nanti kerana sudah beberapa kali apabila kes 'ikan sembilang' seperti ini dibawa dan dibicarakan di mahkamah maka pada akhirnya keputusannya cukup mudah..."Lepas dan Bebas" dari tuduhan tersebut. Untuk sementara Mat BIJAN dan puak kiri dan kanan akan menggunakan isu ini sebagai 'penawar' yang 'menguatkan' prinsip keadilan SATU MALAYSIA mereka di samping mengubah arah 'angin politik' Malaysia yang tak pernah sejuk sejak berakhirnya PRU 12 MAC 2008 lalu.

Kepada ADUN yang dijadikan 'kambing putih' itu saya doakan semoga beliau bersabar kerana Insya Allah apa yang dituduh kepada YB akan berakhir sebagaimana siasatan terhadap ADUN Jawi di Pulau Pinang. YB tak payah bimbang kerana memang sedia maklum tugas SPRM selain dari 'membunuh' rakyat Malaysia yang menjadi 'saksi' mereka juga berperanan 'menghabiskan duit rakyat' dengan 'siasatan' yang dibuat dan 'pendakwaan' yang mereka sedia tahu akan keputusannya. Kita tunggu sahaja...

p/s: Kepada yang ingin menjadi SAKSI SPRM, beringatlah! Anda mungkin MATI kerana ada yang sudah MATI dek kerana dipanggil membantu sebagai SAKSI. Gila Punya Kerja!!!!

HIDUP SATU MALAYSIA!!!!

Tiada ulasan: