Julai 31, 2009

PRK Pulak!!!! UMNO Dah Ready Ke???

Salam Bloggers!

Pertamanya saya ingin merakamkan ucapan takziah kepada kaum kerabat Allahyarham YB Mohd Hamdan Abdul Rahman Adun Permatang Pasir yang dijemput Allah awal pagi tadi kerana Komplikasi Jantung di IJN Kuala Lumpur. Semoga Ar-Ruhnya dicucuri rahmat oleh Allah SWT.

Sudah tentu UMNO akan bertanding kerana kerusi ini kosong mengikut 'perlembagaan'. Sesungguhnya perancangan Allah Maha Hebat untuk ditunjukkan kepada umat. Lagi UMNO tak mahu siri pilihanraya selagi itulah bayangan pilihanraya terus mengekori langkah ngeri UMNO. Kepada TPM yang 'pandai cerdik' itu, janganlah buat seperti apa yang telah dibuat di Manek Urai..Kelak, kemenangan moral yang dicanangkan seantero dunia hanya tingga sejarah semata-mata.

Kepada petugas-petugas pilihanraya dari semua parti yang bakal bertanding. Inilah masanya untuk membuktikan keutuhan sokongan pengundi atau rakyat kepada parti masing-masing. Apakah UMNO akan merampas kembali kerusi ini atau terus menangis untuk sekian kalinya. Kita tunggu sahaja apa bala atau laba yang bakal dimiliki oleh pengundi-pengundi kawasan ini. Apa pula fitnah yang akan diribut-taufankan dalam kempen kali ini? Semuanya pasti menjanjikan 'drama' yang menarik. Kita tunggu dan tunggu!!!

THX!

p/s: UMNO!!!! Ini masa untuk berubah! Kalau tak nak juga, pasti luka dalam makin parah!

Tiada ulasan: