Oktober 11, 2008

Siapa punya kerja??? Baru tawar diri sudah kena block!!!


Salam Bloggers!

Saya telah diminta oleh bekas calon yang menawarkan diri untuk jawatan Presiden UMNO iaitu Saudara Ismail bin Hashim a.k.a Mail Bangsawan untuk menyampaikan rasa terkilan kerana ada tangan-tangan yang "baik hati" telah menyebabkan blognya "SEKILO GARAM" disekat oleh Google hanya selepas 24 jam dibuka. Kerja siapakah ini? Kalau beginilah politik UMNO, saya rasa terlalu hina menyebut nama UMNO...ada sesiapa sokong saya dalam hal menghalang suara rakyat dari didengar oleh umum???Semoga Allah memberi jutaan rahmat kepada mereka yang berlaku khianat! Aamiiin

Ya Allah Ya Tuhanku Andai Aku Berada Di Pihak Yang Benar Maka Engkau Berikan Kebaikan Kepada Mereka Yang Khianat...

mohon membantu,

9 ulasan:

azlishukri berkata...

saya kurang setuju saudara terus menunding jari atas nama UMNO. penyokong2 pembangkang tidak seharusnya membuat tuduhan melulu seperti ini.

perfectwater75 berkata...

Salam,
Tuan Azli,
mungkin tuan tidak mengetahui hal sebenar yang berlaku kepada saudara Ismail Hashim sehingga menyebabkan beliau 'terpaksa' menarik diri hanya selepas 24 jam beliau beria-ia menawarkan diri bertanding jawatan presiden UMNO. Kalau tuan hendak boleh saya berikan nombor telefon Ismail Hashim untuk tuan bertanyakan hal yang sebenar-benarnya. Tentang siapa yang menekan beliau, siapa yang menelefon Shahidan Kassim untuk mengarahkan penarikan diri dibuat. Mungkin pada ketika itu, tuan sedar bahawa ada juga ahli UMNO terutama di peringkat kasta yang lebih tinggi melakukan perkara sebegini. Untuk makluman tuan, saya bukan penyokong2 pembangkang. Kesimpulannya, apa yang berlaku adalah satu penghinaan kepada Ismail Hashim semalam.

thx!

Laxmana berkata...

Salam bro...

Minta alamat emel bleh? Nak tanye somting...

;)

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum, Buat saudara blogger, saya dah cuba untuk akses blog saudara ismail hashim a.k.a "mail bangsawan" sebenarnya ianya b oleh di akses masuk blog itu cuma kita mengalami kesukaran untuk mengakses.setakat jam 2.45 pg 13.10.08 semalam saya telah megakses blog tersebut alhamdulillah dapat masuk cuma para pengunjung blog perlu klik "proceed" untuk meneruskan anda melayari blog tersebut.SELAMAT MELAYARI BLOG www.sekilogaram.blogspot.com.

assalamualaikum..

013-4066816 pewaris ke-5 generasi mantan MB perlis.

Tanpa Nama berkata...

kenapa di tempat saya saya boleh mengakses blog tersebut?

Tanpa Nama berkata...

kenapa di tempat saya saya boleh mengakses blog tersebut?

013-4066816 pewaris ke-5 generasi mantan MB perlis.

perfectwater75 berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
perfectwater75 berkata...

Salam Tuan Tanpa Nama,
Tuan boleh akses sebagai pengunjung blg dan hanya beri komen dan tuan blog sekilo garam tidak boleh 'sign in as admin' apatah lagi menerbitkan new post atau edit post...hrp maklum...

thx!

uncle nano berkata...

Macam-macam hal le aku tengok!!!
apa-apa pun..salam..
UMNO x kan jatuh sampai bila-bila...caya ler kata-kata aku..