September 19, 2009

SALAM EIDUL-FITR 1430 H

Salam Bloggers!

Hari kemenangan sudah tiba. Jadi di kesempatan ini saya ingin mengucapkan Salam Eidul-Fitr 1430 H kepada seluruh pengunjung blog ini yang sudi memberikan komen atau membaca artikel tulisan saya. Maaf Zahir & Batin!



سلام عيدالفطر المبارك هجرة 1430
من العائدين والفائزين
معاف ظاهير دان باطين

Semoga kita terus meneguhkan ukhuwah dengan TALI ALLAH...ALHAMDULILLAHIRABBIL'ALAMIN

6 ulasan:

MAHAGURU58 berkata...

Assalamualaikum ya sahabat!

Selamat Hari Raya Aidilfitri buat tuan sekeluarga!

Saya doakan tuan senantiasa dilindungi Allah dan diberkati kehidupan tuan.

Semoga Ramadhan yang baru berlalu telah menyucikan jiwa dan raga kita serta kembali kepada fitrah kita sebagai Abdillah yang diredhaiNya.

Amin.

Minal Aidil Wal Faidzin!

perfectwater75 berkata...

Terima Kasih MAHAGURU58!

sheikh teluk intan berkata...

Salam Sahabat,

Selamat Hari Raya buat akhi dan famili . Semoga ceria dan dirahmati Allah didunia dan akhirat.

Zainal A. Kasim berkata...

Indah Langit Kerana Awan
Indah Laut Kerana Kebiruan
Indah Ramadhan Kerana Kerahmatan
Indah Aidil Fitri Kerana Kemaafan

Selamat Hari Raya Aidil Fitri

C-bOk

perfectwater75 berkata...

Terima kasih Tuan Sheikh Teluk Intan dan Sdr Zainal A.Kasim (C-BOK)

Tanpa Nama berkata...

Salam Bro!

Kita ingin para pemimpin dan diri kita masing-masing tentunya kembali fitri di Hari Raya ini. Kembali menjalankan perilaku seperti yang sudah ditentukan oleh Allah. Kita ingin segala bentuk kemunafikan, keserakahan, keinginan menang sendiri dan sebagainya dihapus dari negeri ini.

Negara ini akan maju jika dipimpin oleh pemimpin yang amanah. Negara ini akan maju jika memiliki rakyat yang bekerja keras dan berpikiran positif. Negara ini akan menjadi besar bila hawa nafsu yang selama ini menjerat kehidupan kita dilepaskan. Kita ingin negara ini makmur, bukan makmur buat segelintir orang, tetapi kemakmuran buat rakyat.

Mari, kita manfaatkan momen Idul Fitri ini untuk saling mengoreksi diri atas segala kesalahan yang telah kita perbuat. Mari, kita saling bersilaturahim dan berbagi energi positif. Siapa pun dan di mana pun. Energi positif yang terakumulasi ini akan menjadi pemantik rasa saling pengertian dan saling memahami di antara kita semua. Pancaran energi positif akan menjadi penerang bagi perjalanan panjang bangsa ini. Selamat Idul Fitri, mohon maaf lahir dan batin. Mari, kita kembali fitri.