Oktober 21, 2009

MAKIN PANASSSS!!!! Sedutan Video Ucapan KETUA PEMUDA UMNO PERLIS Yang Diharamkan Pengedarannya...Part 2



Salam Bloggers!

Bahagian kedua ucapan KP UMNO Perlis yang 'miskin' ini sebenarnya cukup mengusarkan KJ yang sememangnya tak 'ngam' kerana Cikgu Mohsin menjadi satu-satunya KP UMNO Negeri yang dilantik beliau tidak mengikut telunjuk KJ dalam menyusun atur Jawatankuasa Pemuda Negeri. Ini yang merenggangkan lagi hubungan 'kasih' antara mereka. Siap yang patut dipersalahkan? KJ sepatutnya tidak campur tangan keterlaluan terutama dalam soal pentadbiran Pemuda Negeri. Biarlah Ketua Pemuda yang diamanahkan beliau menjalankan peranan untuk memantapkam pemuda di peringkat negeri. Itu yang sebaiknya.

Kata beliau lagi, saya suka untuk membawa satu peringatan daripada ucapan yang pernah dikeluarkan oleh mantan KP kita dalam ucapan pada perhimpunannya yang lepas

PRU 12, keputusannya adalah satu hukuman rakyat kepada kerajaan akibat dari kesalahan2 dasar-dasar kerajaan, ada yang megatakan ini adalah kesalahan dasar kerajaan ada yang mengatakan ini adalah hukuman kepada kita kerana tidak menghiraukan penderitaan rakyat.

dan kita amat berharap, jika kita telah menyatakan keluh kesah kita, penderitaan kita, di peringkat akar umbi pada hari ini, di atas pentas ini, tetapi masalah ini berterusan jangan salahkan pergerakan pemuda umno jika keputusan PRU ke 12 (berulang) kembali dalam PRU 13.Kita dah bagitau dah kita sakit di sini, sakit di sini tolong ubati kami, kami tak berdaya, semua kita nak berjuang di sini.(SELEBIHNYA TONTON SENDIRI)

thx!

p/s: Perfectwater75: Mungkin ini yang ditakuti oleh sebilangan kaki ampu-bodek's UMNO apabila ada juga pemimpin yang berani untuk menegur tetapi sampaikah teguran tersebut? Kita tunggu dan lihat sejauh mana UMNO yang dicanangkan hebat untuk berubah itu akan berubah....Apapun saya tak terkejut kalau Cikgu Mohsin akan dipanggil mengadap KJ dalam masa yang terdekat untuk memberikan penjelasan. Nantikan Part 3 yang lebih panas!!!

Tiada ulasan: