Mac 29, 2010

Jib! Mai Secawan!!!! Harap tak betul apa yang dipaparkan... AAMIIIIN!


Salam,

Semoga gambar yang dipaparkan ini adalah teknik super impose dari mereka yang tak pernah senang dengan keberadaan pemimpin ini...

thx!

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

celaka punya pemfitnah! tak sudah2 nak fitnah dato seri najib..

Impose super berkata...

Kalau betui pun, takkanlah Jib dan penasihatnya nak tuang arak kat dalam tu.... ish... Najib tak bodoh bang oiii

Detguaq berkata...

Apa pula HARAP?

Tak kanlah DSNTR sebodoh itu...
Takkanlah pegawai khasnya tidak terlebih dahulu kesana untuk memberi taklimat pasal adat isitadat dan keugamaan sebelum Perdana Menteri Malaysia tiba?

Kita telah 52 tahun merdeka dan begitu berpengalaman mengenai hubungan Antarabangsa

Kecualilah mata yang melihat itu sudah di selubungi hasad di hati.

Gambar lama tu....isu yang sengaja di reka untuk menimbulkan persepsi dan prejudis.

perfectwater75 berkata...

slm,

Alhamdulillah,sy pun beranggapan begitu..kenapa mesti pembangkang menggunakan taktik sebegini utk menyerang peribadi musuh??? tak syok la politik mcm ni...mudah-mudahan najib benar lg membenarkan..

thx tanpa nama,impose super dan DG

pencinta kebenaran berkata...

salam...

ni gambar lama yg telah di isu kan semula..x silap sy dah ada penjelasan nya..sparkling..

mmm..bese lah puak2 ni...pembohongan di ulang2 smpai nampak mcm betul

perfectwater75 berkata...

terimakasih pencinta kebenaran...

PAk JUSTAN DI BATANG berkata...

Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL