Mei 22, 2009

Jom Pakat Gi Kelate!!!! Ada PRK pulak doh...BN Masuk Ke?

Salam Bloggers!

Ucapan takziah saya dahulukan kepada ahli keluarga ADUN Manik Urai, Kelantan yang telah kembali ke rahmatullah pada pada subuh tadi. Klik sini


Takdir Allah menentukan satu lagi PRK akan berlangsung walaupun pelbagai alasan yang diberi BN untuk tidak lagi terlibat dengan retorik ciptaan pembangkang. Apakan daya, perancangan ALLH lebih hebat dan tentunya kali ini BN tak dapat lari untuk turut terlibat dalam PRK di Kelantan.

Maka akan berduyun-duyunlah pak menteri dan mak menteri ke Kelantan untuk menghambur segala janji dan peruntukan segera buat pengundi dengan harapan mereka akan memilih calon BN kali ii demi menaikkan semula graf semangat yang semakin hilang khususnya buat BN.

Insya Allah kita akan berjumpa di MANIK URAI!

THX!

p/s: Bagi Salah Tak Bagi Salah, Jadi Semua Serba Salah...

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

maka berduyun-duyun bloggers yang benggong bodoh akan menulis didalam blog-blog mereka berkaitan pilihanraya yang diceduk maklumatnya dari kedai kopi, tempat kenduri, kedai gunting rambut,kat kantin sekolah dan sebagainya termasuklah perfectwater yang perfect nya memang tak wujud langsung.

perfectwater75 berkata...

salam,

Terima kasih Tanpa nama 09.57..syabas kerana tuan sahaja yang pandai-cerdik...

hahahaha!

Tanpa Nama berkata...

oleh kerana aku dianugerahkan Allah akal yang pandai-cerdik dan disahkan pula oleh perfectwater maka menjadi tanggungjawab aku untuk menegur blogger-blogger yang tak cerdik macam engko ni.menulis untuk pelingkup bangsa agama dan negara. tak ada satu pun tulisan kamu yang boleh diterima pakai. jangan katakan bintang, kelip kelip pun kamu tak layak di iktiraf. maaf kan aku, bukan engkau sorang sahaja yang aku tegur malah beratus ratus lagi blogger yang benggong macam kamu ni aku terpaksa tegur. sama ada teguran ini hangpa terima atau tidak, itu tak jadi masalah.. lantak engkau orang laaaaa.

inilah jalanku.... berkata...

Buat Tanpa nama,

Yang engko ni pun satu spesis manusia yang macam manapun aku tak tau. Pandai mengkirtik orang tapi tak pandai menunjukkan siapa diri engko. Spesis macam nie memang banyak yang aku dok tengok, usah kata demi bangsa,agama dan negara, spesis macam nie boleh kenyang diri sendiri, fullamak "KERAJAAN BETUL BELAKA" Spesis macam nie dok pelingkup UMNO khususnya. Ya Allah Jauhkan kami dari spesis sebegini.