April 13, 2009

Satu Lagi PRK Selepas Ini? Tunggu...........

Salam Bloggers!

Mengikut maklumat terkini yang saya dapat daripada seorang sahabat menyatakan bahawa seorang Ahli Parlimen di Kedah sedang dirawat di Unit Rawatan Rapi dalam keadaan kritikal. harapan saya agar ia tidak benar. Berita lanjut seperti biasa akan menyusul.

Apakah ia memungkinkan satu lagi siri PRK yang akan membenamkan lagi ego BN selepas ini? Apapun, kita tunggu sahaja kebenaran beritanya nanti.

Saya mendoakan agar ahli parlimen tersebut akan segera sembuh dan kembali menjalankan tugas rasminya seperti biasa. Ini kerana saya tak nampak BN/UMNO mampu melalui satu lagi pilihanraya dalam tempoh transformasi ini tetapi andai Allah menentukan ia akan berlaku maka bersedialah jentera parti untuk bergerak bagi memastikan 'kemenangan' BN seperti dalam siri PRK yang lalu.

Kita tunggu kesahihan maklumat ini dahulu..

thx!

4 ulasan:

Fazrulls berkata...

Salam Tuan,

Ahli Parlimen Kawasan mana pulak ni tuan???

Harap dia cepat sembuh....

Kenapa semalam tak bida? anyway saya nak ke Perlis pada 21 April ni, insyallah kalau ada masa boleh jumpa... boleh tak email No. Hp tuan ke fazrulls@yahoo.com or add ja YM.

Salam mesra,

Fazrulls.blogspot.com

perfectwater75 berkata...

Salam,

Insya Allah saya emailkan...semalam yang benarnya saya terlupa la...nampaknya dah jadi rezeki tuan lagipun agak terkesan dengan mesej tuan yang akhir tu...agar kita sama-sama hentikan bidaan dan undi sesama sendiri selepas tu...hehehehe!

thx!

Fazrulls berkata...

Ok, tq so much, saya pun sebenernya terlupa sebab dok tengok bola EPL, bila sedar dah pun pukul 12 tengah malam, tapi bila login tengok tak ada sapa yang bida pun heee.. Ok, nanti saya akan check email, tak yah lah panggil tuan, panggil nama ja - fazrul, maklumlah kita umur beza cuma setahun ja... heee :)

Prof. Era Pasca berkata...

salam... siapa gerangan yang sakit tu? boleh saya tahu... hospital mana? insyaallah allah akan pilih jalan yang terbaik bagi beliau...