April 22, 2009

Woi NAJIB!!! gamak susah sangat hang lantik saja MAHATHIR jadi MENTERI KANAN!!!

Salam Bloggers!

Dua tiga hari ini macam-macam kisah, drama, sandiwara dan ada juga skrip yang belum habis juga turut dilayarkan. Itu belum termasuk filem-filem lama dari stor usang yang turut diprojeksi semula.

Beginilah lebih senang, suruh NAJIB lantik saja MAHATHIR sebagai MENTERI KANAN gamak dia dok galak lagi nak berkuasa. Geng BPO-N mesti suka sangat MAHATHIR jadi MENTERI KANAN sebab kebanyakan 'buta' dan 'pekak' seperti media elektronik di kala pilihanraya. Tentunya mereka nak sangat 'NEGARAWAN ULUNG' kata siapa entah menjadi orang yang mempu mempengaruhi keputusan NAJIB mentadbir MALAYSIA.
Sapa setuju? Sapa tak setuju? turunkan komen....

thx!

p/s: AKU TAK PERNAH SETUJU!

5 ulasan:

Fazrulls berkata...

Salam Tuan,

Releks la.. Tun saja nak buat comeback... bagi aku..Tun yang umurnya sebaya dengan nenek aku patut di beri peluang heeee bersuara... biaq lah dia nak kata apa pun selagi ada hayat dikandung badan.... orang nak dengar dengar.. orang tak nak dengar. tak yahlah dengar kan..

Apa-pun Tuan, terima kasih sebab kelmarin, dan maaf sebab kita tak berpeluang untuk berjumpa...

Salam mesra,

Fazrulls

joechanker berkata...

bagi peluang....??? tp kenapa dulu... dia x bagi peluang kt abang dollah........ hahaha sebabnya dollah dulu tidak boleh dikudakannya...

sekarang byk syok woo.. anak sudah jd tim.menteri... mintak jambatan bengkok... perghhh lumayannnn

perfectwater75 berkata...

Salam,

Dah lama dah.... dah lama dah.... dah lama dah.... dari aku tadika sampai aku anak lima asyik2 nak dengar suara dia ni...dah lama dah...oops! dah boring dah la...


thx!

Tanpa Nama berkata...

Aku tidak pernah setuju dengan TUN.M sejak dia `kucar-kacirkan' pentadbiran kerajaan dan parti dibawah pimpinan Tun Abdullah.

Bahkan...hingga kini, beliau masih lagi `provoke' PAK LAH dengan bermacam-macam ulasan dan sindiran..namun, PAK LAH tetap PAK LAH...SETENANG AIR DALAM KOLAM. Menjawab pun tidak... now, siapa yang patut kita tabalkan sebagai NEGARAWAN ULUNG??

Akhir sekali... saya cadangkan kita letak je dia bertanding diPENANTI,kalau dia menang..kita `sujud' dikaki dia..kalau tidak..GOOD BYE DIRTY OLD MAN!!

MACAM...ada setujukah semua?????

PUTRA MERDEKA berkata...

salam tuan,

terbaru baca seloka yang saya tulis didalam blog saya, najib tak perlu lantik kerana TDM sendiri sudah mengangkat dirinya sebagai penasihat tingkat kubah...