Februari 04, 2009

Kesan Terkini 'Re-Hijrah' Dato' Nasa...UMNO Pulak Akan Bayar Harga Yang Mahal???


Salam Bloggers!

kalau mengikut perkembangan terkini, Najib dah pun umum BN akan tubuhkan kerajaan di Perak. Lihat wajah Dato' Nasaruddin pun macam terbayang sesuatu yang akan berlaku dalam minggu ini. Mana tidaknya, menonton rakaman ceramah beliau selepas mengisytiharkan kemasukannya ke dalam PKR minggu lalu sudah cukup menjanjikan satu lanjutan 'Episod Drama Politik Perak'.

Apa perjanjian yang dibuat olehnya dengan Najib atau dia tetap menjawab tiada apa-apa yang ditawarkan kepadanya untuk menarik 'gear-reverse' untuk kembali UMNO. Tentu ada sesuatu yang 'besar' yang menjadi pra syarat kemasukan semula dato' Nasaruddin ke dalam UMNO, manakan tidak begitu mudah dia beralih selepas 'pidato berapi-rapi' yang beliau sampaikan di Bota baru-baru ini.

Tidak mustahil mungkin dialah calon MB Perak yang baru jika diperkenankan Sultan Perak sekiranya rancangan pembubabaran DUN Perak kali ini 'tergagal'. Kepada pemimpin pasca Tajol yang dah kojol itu, bersedialah sehabis baik kerana anda juga akan membayar harga yang mahal atas segala yang telah berlaku ini. Kepada rakyat Perak, terimalah sepenuh jiwa kerana ini sudah jadi ketentuan Allah.

thx!

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

anwar main game sama. apa nak marah lagi.

those who play games, get ready to be mainkan balik.

Tanpa Nama berkata...

Salam...
DSAI tak boleh nak kata apa...impian nak jadi PM sudah semakin sayup-sayup meninggalkan dia...HAH,PADAN MUKA!!!

Kenapa pula UMNO nak dipersalahkan?? UMNO tak kisah Adun Bota lompat sana,lompat sini.!! DS Najib adalah Pengerusi Perhubungan Negeri Perak.. dia layak untuk membuat keputusan dalam hal-hal politik negeri Perak. Bukan UMNO yang memerintah negeri Perak!!

Tentang calon MB, lebih baik lagi kalau Dato Dr. Hj. Ahmad Zahid Hamidi yang dicalonkan. Lebih hebat dan lebih berkarisma dari Adun Bota itu.
HIDUP DATO DR. HJ. AHMAD ZAHID HAMIDI.!!

NIZAM MAT SAARI berkata...

Tuan,

INI SENJATA MAKAN TUAN! APA NAK SALAHKAN BN LAGI.

TULAH, LAIN KALI JANGAN CAKAP ORANG LAIN BUAT TAK BETUL, TAPI DIRI SENDIRI PUN TAK BETUL JUGA.

2 X 5 = 3 1/4

Tanpa Nama berkata...

JomoSama nak Zahid Hamidi jadi MB? ALLAHU AKBAR!!! Hang bute ape? Karisma? KArisma apa? Karisma Kapoor ke? Pun bukan kot.. berkarisma jadi tukang kapur adalah. Kalau jenis manusia yang mentafsirkan ayat2 ALLAH ikut suka hati mak bapak dia jerr, x payahlah nak pegi haji seratus kali pun! Itu lah satu manusia yang aku kenal sebagai manusia bacul!!! Si Zahid Hamidi!

Tanpa Nama berkata...

Korang sokonglah si Najib Razak tu, nanti silap hari bulan korang sendiri akan hilang tanpa kesan. Kalau ada pun mungkin dah tinggal tulang belulang kat Bukit Cherakah! Tahniah buat sapa2 yang menyokong Najib Durjana ni...